ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
ΚΑΛΑΘΙ ΑΓΟΡΩΝ

Πολιτική Επιστροφών

Πολιτική Επιστροφών - Αλλαγών


Είναι πολύ σημαντικό για εμάς να μείνετε απόλυτα ικανοποιημένοι με τις αγορές σας και με την ποιότητα των ηλεκτρονικών μας υπηρεσιών.
Στην προσπάθεια μας λοιπόν να ικανοποιήσουμε όλες τις προσδοκίες για τις αγορές από το Pharmarin.gr, προσφέρουμε τη δυνατότητα επιστροφής σε όλα τα προϊόντα εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων*.

Επιστροφή αγοράς από το ηλεκτρονικό κατάστημα
Υπάρχει το δικαίωμα επιστροφής προϊόντων, εντός προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που θα τα παραλάβετε και να ζητήσετε, χωρίς αιτιολογία, επιστροφή χρημάτων ή διόρθωση παραγγελίας σύμφωνα με τις παρακάτω περιπτώσεις.

Λανθασμένη αποστολή
Στην περίπτωση κατά την οποία γίνει κάποιο λάθος στη διαδικασία συλλογής και συσκευασίας της παραγγελίας, το Pharmarin.gr αναλαμβάνει άμεσα να στείλει το σωστό προϊόν και να καλύψει τα έξοδα επιστροφής του λανθασμένου προϊόντος.

Οι προϋποθέσεις για την παραλαβή της λανθασμένης αποστολής προϊόντος είναι οι εξής:
• Το προϊόν να μην έχει ανοιχτεί.
• Να μην έχει καταστραφεί η συσκευασία του προϊόντος.
• Να υπάρξει ενημέρωση κατά την παραλαβή της παραγγελίας ή το αργότερο την επόμενη εργάσιμη ημέρα.

Σε όποια περίπτωση δεν τηρηθεί κάποια από τις προϋποθέσεις το Pharmarin.gr έχει το δικαίωμα να μην δεχτεί την παραλαβή του λανθασμένου προϊόντος.

Ελαττωματικό ή κατεστραμμένο προϊόν
Υπάρχει το δικαίωμα επιστροφής προϊόντος εάν το προϊόν έχει παραληφθεί με:
• Ανοιχτή συσκευασία.
• Κατεστραμμένη συσκευασία.
• Σύντομη ημερομηνία λήξης (διάστημα μικρότερο των 3 μηνών), ώστε να μην υπάρχει ο απαιτούμενος χρόνος κατανάλωσης ή χρήσης.

Σε αυτές τις περιπτώσεις γίνεται επαναποστολή της παραγγελίας και το Pharmarin.gr αναλαμβάνει τα έξοδα επιστροφής των ελαττωματικών προϊόντων.
Η μόνη προϋπόθεση που πρέπει να τηρείται από τον Πελάτη είναι η άμεση ενημέρωση, κατά την παραλαβή της παραγγελίας ή την επόμενη εργάσιμη ημέρα.

Σε περίπτωση που παραληφθεί προϊόν που δεν ανήκει στις παραπάνω τρεις κατηγορίες αλλά υπάρχει αίσθηση αλλοιωμένων ή διαφορετικών από τα συνηθισμένα χαρακτηριστικά, τότε το προϊόν θα πρέπει να επιστρέφεται ώστε να ακολουθήσει έλεγχος και επικοινωνία με την εταιρεία, που είναι αποκλειστικά υπεύθυνη για την κυκλοφορία του.

Στην περίπτωση που επαληθευτεί ο ισχυρισμός του Πελάτη, τότε το Pharmarin.gr αναλαμβάνει να αποστείλει νέο προϊόν χωρίς καμία επιβάρυνση προς τον Πελάτη. Σε διαφορετική περίπτωση το Pharmarin.gr επιφυλάσσεται για την ανάληψη οποιασδήποτε ευθύνης.

Ακύρωση παραγγελίας - Αλλαγή παραγγελίας
Σε περίπτωση που ο Πελάτης παραλάβει μια παραγγελία και επιθυμεί να επιστρέψει ένα ή περισσότερα προϊόντα, τότε ο Πελάτης αναλαμβάνει την επιστροφή με δικά του έξοδα. Επίσης, στην περίπτωση αλλαγής προϊόντων, το Pharmarin.gr παραλαμβάνει και ελέγχει τα προϊόντα. Στην συνέχεια στέλνει εκ νέου τα νέα προϊόντα με έξοδα αποστολής του Πελάτη και δεν ισχύουν τα δωρεάν μεταφορικά.

Οι προϋποθέσεις για την επιστροφή και την αποδοχή των προϊόντων είναι οι εξής:
• Η επιστροφή να γίνει εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία της παραλαβής.
• Να μην έχει ανοιχτεί η συσκευασία των προϊόντων. Συγκεκριμένα η συσκευασία να μην έχει παραβιαστεί και να βρίσκεται στην αρχική της κατάσταση.
• Τα προϊόντα να έχουν διατηρηθεί σε σωστές συνθήκες και να μην υπάρχει αλλοίωση στις συσκευασίες τους.

Σε περίπτωση που το προϊόν που επιστρέφεται είναι συσχετισμένο με κάποιο δώρο, τότε θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με το προϊόν και το συγκεκριμένο δώρο.

Σε περίπτωση τηλεφωνικής παραγγελίας, γίνεται επιβεβαίωση του προϊόντος βάσει του κωδικού του. Επομένως, σε περίπτωση καταγραφής λάθους προϊόντος κατά την πραγματοποίηση τηλεφωνικής παραγγελίας, ισχύουν οι ως άνωθεν όροι "Ακύρωση παραγγελίας - Αλλαγή παραγγελίας".

Επιστροφή Χρημάτων
Εφόσον ο Πελάτης δεν επιθυμεί διόρθωση της παραγγελίας, υπάρχει η δυνατότητα επιστροφής χρημάτων σε κάθε περίπτωση σύμφωνα με τα ακόλουθα:

• Λανθασμένη Αποστολή - Ελαττωματικό Προϊόν
Το Pharmarin.gr αναλαμβάνει να επιστρέψει όλο το ποσό της παραγγελίας εντός 14 ημερών από την παραλαβή της αίτησης ακύρωσης. Ωστόσο, μπορεί να καθυστερήσει η επιστροφή των χρήματων στην περίπτωση κατά την οποία δεν ληφθούν τα προϊόντα ή απόδειξη για την επιστροφή τους. Τα έξοδα επιστροφής τα αναλαμβάνει το Pharmarin.gr.

Στην περίπτωση πληρωμής της παραγγελίας με κάρτα ή τραπεζική κατάθεση, η επιστροφή χρημάτων γίνεται με ακυρωτική συναλλαγή από την πλευρά της Pharmarin.gr. Το Pharmarin.gr δεν φέρει ευθύνη σε περίπτωση καθυστερήσης πίστωσης των χρημάτων, με ευθύνη της τράπεζας.
Στην περίπτωση πληρωμής της παραγγελίας με αντικαταβολή, θα χρειαστούμε να μας στείλετε μέσω email έναν τραπεζικό λογαριασμό, προκειμένου να γίνει η επιστροφή όλου του ποσού. Οι επιστροφές των χρημάτων γίνονται στο τέλος κάθε εβδομάδας.

• Ακύρωση παραγγελίας
Σε οποιαδήποτε περίπτωση ακύρωσης της παραγγελίας (αλλαγής γνώμης, προϊόν που δεν επιθυμείτε πια κτλ) και κατά την οποία δεν ευθύνεται το Pharmarin.gr (μη ελαττωματικό προϊόν, μη λανθασμένο προϊόν κτλ), γίνεται επιστροφή χρημάτων της αξίας του προϊόντος επιστροφής. Τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή τα αναλαμβάνει ο Πελάτης.

Θα χρειαστούμε να μας στείλετε μέσω email έναν τραπεζικό λογαριασμό, προκειμένου να γίνει η επιστροφή χρημάτων που αφορούν μόνο την αξία του/των προϊόντος/ων. Οι επιστροφές των χρημάτων γίνονται στο τέλος κάθε εβδομάδας.

Γνωστοποίηση Επιστροφής
Για κάθε μία εκ των παραπάνω περιπτώσεων, για γνωστοποίηση της επιστροφής, είναι απαραίτητη η άμεση επικοινωνία μέσω:
• Ηλεκτρονικού μηνύματος (e-mail) στη διεύθυνση info@pharmarin.gr, με τίτλο Αίτημα Επιστροφής.
• Τηλεφωνικής επικοινωνίας στο 2351 026 738.
• Της φόρμας επιστροφής προϊόντων την οποία μπορείτε να συμπληρώσετε κάνοντας κλικ εδώ.

Τα προϊόντα μπορούν να επιστραφούν με την εταιρεία courier που έχετε παραλάβει και θα αποστέλλονται στην παρακάτω διεύθυνση. Απαραίτητη προϋπόθεση να υπάρχει το αποδεικτικό πληρωμής (απόδειξη / τιμολόγιο) στο εσωτερικό του δέματος και η ημερομηνία της οποίας δεν θα πρέπει να ξεπερνά τις 14 ημερολογιακές ημέρες. Επίσης, τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση όπως όταν τα παραλάβατε. Να είναι μέσα στη γνήσια συσκευασία τους και σωστά πακεταρισμένα, ώστε να μην καταστραφούν κατά την επιστροφή. Σε περίπτωση που οποιαδήποτε από τις παραπάνω προϋποθέσεις δεν ισχύει, τότε η επιστροφή ακυρώνεται και επιβαρύνεστε τα ανάλογα έξοδα αποστολής σύμφωνα με τους άνωθεν όρους.

Διεύθυνση αποστολής
Συστεγασμένα Φαρμακεία
Δ. Μαρινόπουλος - Γρ. Μαρινόπουλος Ο.Ε
Π. Τσαλδάρη 7, Τ.Κ. 60134
Κατερίνη

Επιστροφή αγοράς από το φυσικό κατάστημα
Στην περίπτωση όπου η παραλαβή έγινε στο φυσικό κατάστημα, η επιστροφή πρέπει να γίνει στο φαρμακείο που βρίσκεται επί της οδού Π. Τσαλδάρη 7 στην Κατερίνη. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η προσκόμιση της απόδειξης, η ημερομηνία της οποίας δεν θα πρέπει να υπερβαίνει το χρονικό διάστημα των 14 ημερολογιακών ημερών.

Οι ίδιες προϋποθέσεις, που ισχύουν για την επιστροφή προϊόντων σε ηλεκτρονικές παραγγελίες, ισχύουν και για τις αγορές από το φυσικό κατάστημα. Παρακαλείται να γίνεται έλεγχος των προϊόντων πριν από το άνοιγμα τους. Η διαδικασία επιστροφής χρημάτων στο φυσικό κατάστημα, πραγματοποιείται με τον αντίστοιχο τρόπο πληρωμής που είχε επιλέξει ο πελάτης κατά την αγορά των προϊόντων.

*Δεν επιστρέφονται προϊόντα ψυγείου, βρεφικά γάλατα και τροφές, ορθοπεδικά και ανατομικά είδη.